Middagshvil ved Lona bru

I går da jeg kjørte forbi Kongsmoen og Lona bru, ble jeg helt overmannet av tretthet. Så da passet det utrolig godt å ta middagsluren i busskuret. Det er helt utmerkede fasiliteter for den slags der. Så den som tror at skuret kun egner seg til å drikke kaffe i, vente på bussen og så videre, tar skammelig feil. Det er egentlig bare fantasien som er begrensningen her.


Jeg blir ofte trøtt når jeg kjører bil, da er det godt å finne en plass å ta en liten lur.


Det er nokså bekvemt å legge seg nedpå i busskuret ved Lona bru.


Godt å strekke på seg etter endt lur.


Føler jeg har et fargerikt fellesskap med dette busskuret.


Benyttet også anledningen til å luke litt ugress foran busskuret.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg