Bloggebua

Under åpningen av kaffekroken på Coop Kongsmoen på lørdag, ble jeg hedret på en måte de færreste bare kan drømme om. Busskuret ved Lona bru var for anledningen flyttet til Coopen og malt rosa som en dedikasjon til meg. Skuret var pakket inn i en nydelig grønn presenning, som jeg sammen med kjendisjournalist Birger Aarmo fikk dra av skuret under en høytidelig seremoni. Og ut av skuret strømmet det meksikanere fra Kongsmoens meksikanske miljø. Dette er en ære jeg setter stor pris på, og jeg skal aldri glemme dette. Jeg vil oppfordre alle til å stoppe ved Lona bru, dere vil ikke angre, der er det en helt egen stemning. Stopp også gjerne på Coopen og kjøp med dere noe godt som dere kan nyte i ro og fred i busskuret. Og ta gjerne bilde av det, og send til meg!


Her planlegger vi hvordan vi skal gjennomføre avdukingen.


Da jeg sammen med Birger Aarmo skulle avduke det nymalte busskuret, strømmet det meksikanere ut av skuret. Kongsmoen har et aktivt meksikansk miljø.


Både Birger Aarmo og undertegnede er veldig begeistret for meksikanere.


Fargerikt alt sammen, Kongsmoen er et fargerikt sted.


Informasjonstavle om det hysterisk viktige stedet Lona bru.


En bukett rosa roser ble meg også til del, overrakt av selveste bestyrerinne Janne Lona, mens ordfører, Coop-direktør og Merkurrepresentant bivåner det hele.

5 kommentarer
    1. HERLIG:-) :-). Sol deg i glansen, vel fortjent!!
      Rosa busskur/bloggebu med lilla utskårne lister må være unikt i verdenssammenheng;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg