Trønderavisa

For en tid tilbake fikk jeg besøk av Trønderavisas journalist Bjørn Sigurd Larsen. Han har bloggere som spesialfelt, derfor ville han lage reportasje om meg. Han anså meg for å være Norges mest avsidesliggende blogger, derfor var jeg interessant. Så i morgen vil det være mulig å se bildene og reportasjen i Trønderavisas helgebilag. Det blir sikkert fine bilder, for kameraet hans var j****g dyrt.


På taket av Balenoen, horer meg til foran kameraet. Alle bloggere som ønsker seg oppmerksomhet, må være litt horete.


Snart 52 år, bonde, på taket av en 16 år gammel Baleno. Sexy, tja…….

Hvis jeg kommer meg opp på trampolinen kan jeg fortsatt være nokså spretten. Fotografen er ikke helt fornøyd, han ville at jeg skulle henge litt lenger i lufta.


Fotoshooten er over, fotografen sier seg fornøyd. Selv er jeg mer usikker.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg