Politiet på gården

Må si at jeg ble forskrekket da jeg plutselig oppdaget at politiet kom til gårds i dag. Min første innskytelse var at nå kom de for å sikte meg for å ha gitt dårlige råd i forbindelse med utforkjøringen jeg og Morten ga råd om i blogginnlegget i går. Så rent instinktivt gjemte jeg meg på en plass der de umulig kunne finne meg. Men så viste det seg at det ikke var meg de var ute etter. De var her i forbindelse med etterforskningen av noen nye “naboer” som har vist seg å være tvilsomme ugler i mosen. For å si det sånn så har de ikke hatt helt tørt mel i posen. De har åpenbart ikke hatt råd til å gå til optiker, så dessverre har de ikke klart å se forskjell på mitt og ditt. Så nå blir det nok en offentlig oppgave å utstyre dem med tilstrekkelig gode briller. Men det kunne jo ikke jeg vite i forfjamselsen.


Ikke ofte at Balenoen står side om side med en politibil.


Her i putekassen hadde de aldri funnet meg, men de lette ikke etter meg heller da.


Tør så vidt å kikke fram.


Her reiser de igjen, og jeg kan puste lettet ut. Men jeg må være så ærlig å si at jeg håper at tyvepakket de etterforsker har noe tyngre pust! Sånt er vi ikke vant til her.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg