Hverdagsbilder på facebook

Facebook  flommer for tiden over av diverse utfordringer og stafetter. Hverdagsbilder et av temaene, et annet er å si tre positive ting i ørten dager og utfordre x antall andre til å gjøre det samme. Dette er vel og bra, men på mange måter er det diskriminerende for de som ikke har hverdager. Og tenk på alle negative surpeiser, hvor ekskludert må ikke de føle seg. For å komme bølgen av utfordringer i forkjøpet, skal jeg her si tre positive ting, samt legge ut et knippe hverdagsbilder. Så får jeg håpe at det holder med det. for jeg holder ikke ut å legge ut tre positive ting hver dag i dagevis. Det går tross alt en grense gjennom tilværelsen.

Tre positive ting:

1. Jeg har lever.

2. Jeg har ingen kyr som heter Sylvi Listhaug.

3. Jeg lot meg ikke lure av #Skinfor1D på Twitter.


Billighyllene i vinskapet når barn og svigerbarn har vært hjemme ei langhelg.


Papegøyen vår er helt skutt etter ei langhelg med barnebarna våre.


Siri tar heldigvis ansvar for sin personlige hygiene.


Den eneste prydbusken vår er brun i år også.


Heldigvis har jeg fremdeles favoritt-CD-mappa mi.


Barnebarna er helt geniale til å lage båter. (Tror i hvert fall at det skal forestille en båt)


Hverdagsselfie. (Neida, jeg ser ikke bestandig like glamorøs ut som jeg bruker å framstå her på bloggen)

2 kommentarer
    1. Nei fy flate… Jeg ramla av den utfordringa etter første dagen… Ikke fordi det er for lite positivt som skjer, men faan da, man har jo heldigvis andre ting og sulle med 😀
      Ellers er jeg glad for og høre at du setter dyrevelferden høyt og ikke kaller kua di for Sylvi Listhaug :3

    2. Jeg har heller ingen kyr med navnet Sylvi Listhaug. Men… Jeg har derimot en okse som før het Brutus, nå er navnet endra til Sylvi. Fant ut at det passa bedre. De har like ufordragelig oppførsel begge to. Og Brutus,,,nei Sylvi,,, bryr seg vel ikke stort om navneendringa uansett.
      Ellers hoppa jeg av trenden med utfordringer etter badinga. Som du sier, et sted må grensa gå…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg