Flybilder, Rolf Mikkelsen, slik gikk det

Etter at jeg la ut blogginnlegget om flybildet jeg hadde forhåndsbetalt, men ikke fikk, løsnet det plutselig. Jeg fikk masse beklagelser og en rekke forklaringer på det som hadde skjedd. Jeg skal ikke komme nærmere inn på det her. Men nå har jeg altså fått bildet, jeg har til og med fått et ekstra bilde, og jeg har fått prisavslag på 1500 kr. Jeg har også fått spørsmål fra firmaet om jeg kunne legge ut på bloggen at de hadde ordnet opp i rotet. Dette gjør jeg nå, og så betrakter jeg saken som ute av verden. Men en ting har jeg lært, forhåndsbetal aldri noe med mindre du er 100% sikker på at det er en god ide!

4 kommentarer
    1. Så flott at det ordnet seg med bildene 🙂 Det gjør som regel det når det blir kjent “blant folk flest”, enten det er i media eller i en mye lest blogg.
      PS. Nå har jeg kjøpt Emma-melk 😀

    2. Bra at det ordna seg med bildet!
      Men jeg er nysgjerrig og lurer på om det er “ballenoen” som vises ved veien, i nærheten av bua der?? Har lurt på dette et par dager.
      Lurer også på om det er superbloggeren som ligger og soler seg utenfor huset, det er noe hvitt(ser det så vitt). Dette har jeg lurt på bare et par minutt….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg