Kraftig reaksjon fra Morten Ulrichsen

Etter at jeg la ut blogginnlegget om min bekymring for den nye landbrukspolitikken, og viste fram eksempler på at det får store ringvirkninger hvis landbruket i distriktene blir ytterligere svekket, har Morten Ulrichsen reagert. Han syntes at også han skulle vært med i oversikten over de som er avhengige av landbruket. Og jeg legger meg helt flat for Mortens tydelige påpekning. Butikken hans er jo avhengig av kunder, og selvfølgelig også avhengig av å kunne tilby disse kundene gode norske varer produsert med råstoff fra norske gårder. Så derfor ber jeg Morten om tilgivelse for denne åpenbare forbigåelsen. Og lover at jeg i fortsettelsen skal vurdere hans medvirkning i alle blogginnlegg uansett tema.


Morten er forholdsvis nyutnevnt bondevenn, så det skulle bare mangle at han fikk være med når framtida til landbruket er på agendaen.


Morten er stolt over å kunne tilby “Emmamelk” til kundene sine.

Morten har akkurat fått nye parasoller fra bondeeide Diplom-Is. Det er ingen hemmelighet at uten krokanis fra Diplom-Is, og poteter fra Hans Ranum i Overhalla, ville Mortens livskvalitet vært på et kritisk lavt nivå.


For å understreke sin bondevennlighet, ville Morten gjerne være pansermodell på bondens flotte Baleno.


Ingen tvil om at det er ekte kjærlighet mellom kjøpmann og parasoll. Morten er en nøktern mann som det er lett å glede.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg