Vinner av Frisk hud

På facebooksiden min lovte jeg at en av leserne mine skulle få den nydelige boken “Frisk hud” av meg. Og nå har jeg trukket ut en heldig vinner. Og det ble Kristin Storøy Ramfjord, så da håper jeg bare at hun får glede av boken.


Dette er boken som Kristin snart får i posten.


Her like etter at jeg hadde trukket vinneren.


Jesper ville også gjerne være med på bildet for å hylle vinneren.


Selvfølgelig har jeg skrevet en personlig hilsen til vinneren, det skulle bare mangle!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg