Brøyting hos Matkroken

Denne vinteren har vært veldig spesiell, jeg har ikke brøyta gårdsvegen siden november. Ja, og så nå da, midt i mars kom årets første snø. Og jeg innrømmer glatt at det har vært en behagelig vinter på den måten. Brøyting er ikke det morsomste jeg vet. Morten Ulrichsen hos Matkroken Bogen har det helt annerledes, han elsker å brøyte. Så for han har det vært en kjedelig vinter. Men nå som det har kommet snø, har han fine dager. Han kan knapt vente med å komme seg i brøytinga.


Her er Morten på brøytetraktoren sin, eller motorsykkel som han foretrekker å kalle det.


Forbløffende effektivt brøyteredskap.


At Morten mangler bukser er ikke fordi han vil være tøff. Han er ganske enkelt så ivrig på å komme seg ut å brøyte at han ofte glemmer å ta på seg bukse.


Dette koser Morten seg med.


Ikke mange brøytere som er tøffere enn Morten.


Ingen tvil om at Morten er stolt av utstyret sitt, brøyteutstyret altså.

6 kommentarer
    1. Hahahah….
      Men ja, snø no heng ikkje på greip. Eg var komt Skikkleg i Vårstemning. Men det som kom, har regna vekk igjen… Helt unødvendig at da kom snø for so å regne vekk et par tima etterpå 😀

    2. Kjære mirakel, og hildrande du. For en morsom blogg du har! Ler meg skakk hver gang jeg er innom. *knegg*

    3. Hehehe, elsker bloggen!! 😉
      Men for noen åpnigstider på sjappa? Har
      Dere flere matbutikker i nærhete?? :0

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg