Miriam Gössner og meg

Når idrettsutøvere ikke er kvalifisert til å delta i olympiske leker, blir de tvunget til å finne på noe annet å fylle tiden med. Og ettersom ikke alle kan være eksperter i studio til de forskjellige Tv-kanaler, er det en god ide å tjene litt penger på kroppen sin. Det har den tysk-norske skiskytteren Miriam Gössner tatt konsekvensen av, og pryder nå forsiden av Playboy. Jeg driver jo også en del med idrett, og i likhet med Gössner var jeg ikke aktuell for OL i Sotsji. Det har også jeg tatt konsekvensen av. Jeg skyter litt med luftgevær noen tirsdagskvelder, og jeg går også litt på ski. Snømangelen gjør at jeg ikke har prøvd skiene i vinter. Men i sum mener jeg det er belegg for å kalle meg skiskytter, såkalt breddeutøver.

Miriam Gössner er åpenbart kvalifisert for Playboy, men ikke til OL da…..


Jeg var en tanke skeptisk til “arbeidsantrekket”, men livet som blogger krever mye av meg….

Dette bildet ble da minst like raffinert som bildet av Miriam. Ikke minst syns jeg at jeg hadde en langt mer moderne ski å støtte meg til.

Hot or not? 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg