Inspirert av Sophieelise

Det e jo ingen hemmelighet at jeg innimellom lar meg inspirere av andre bloggere. En av dem er Harstads store datter, den herostratisk berømte og tildels beryktede bloggeren Sophieelise. Hun er ikke bare kjent for for sine kirurgiske inngrep, eller sitt syn på samfunn og politikk. Men også for kreative valg av arenaer for fotoshoots. Blandt annet har hun hatt en fotoshoot midt i vegen. Det ville jeg også prøve her jeg bor, selv om det er nokså risikabelt på en sterkt trafikkert veg.


Dette måtte også jeg prøve.


Storslått bakgrunn under fotoshoot på ekte grusveg.


Neppe nødvendig med noen kommentarer.


I likhet med Sophieelise liker jeg å hoppe på bildene, selv om hun nok har luftigere svev enn meg.


Nok et luftig hopp.


Her snakker vi virkelig om risikosport, å sette seg ned på en sterkt trafikkert veg vil jeg ikke anbefale.


Her holdt det faktisk på å gå helt galt.

12 kommentarer
    1. Gode bilete. Mykje betre enn sophie sine. Men du bør kanskje ikkje bruke ein så sterkt trafikkert veg. Ein gamal stølsveg hadde vel gjort seg.

    2. Stilig! Men når kommer det flere innlegg om “mine favorittverktøy” eller noe nytt fra strikkekroken. Det har vært stille fra Matkroken litt for lenge nå, nesten så man begynner å savne Morten….

    3. HERLIG :-)!! Fortsett å la deg inspirere, det blir det gode innlegg av!
      Bloggen din er fantastisk god.. flott blanding av alvor, humor, ironi og ikke minst landbruksrelatert stoff :-)..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg