Menn for sin frakk

Etter at jeg la ut bildene av min nye frakk, fikk jeg melding fra Morten om at han også hadde frakk. Men at han nesten hadde glemt hvordan man bruker en frakk. Men nå har vi gjennoppfrisket gammel frakkekunnskap, og Morten er igjen å betrakte som mann for sin frakk.


Pene ben er nesten en forutsetning hvis man skal bære frakk med en viss stil.


Fruene ser i feil retning begge to……


Men hvorfor det er nødvendig å le i alle sammenhenger er meg en gåte…..

Som dere ser har jeg valgt å publisere dette under kategorien “hot or not?”. Det ville dog forundre meg hvis ikke dette er hot!

 

5 kommentarer
    1. Ja, eg går ut ifra at det er hot sidan dykk ikkje brukar beinklær. Men begge frakkane var jo pene da.

    2. Skikkeilg hot dette ja …. men litt betenkt over lattermilde fruer… skyldes latteren begge to eller ev. hvem av dere?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg