Namsostur

I dag har jeg vært på langtur, helt til Namsos faktisk. Og her kommer en liten fotodokumentar av dagens reise. Vanligvis blir ikke en Namsostur oppfattet som så veldig spennende. Men her vil jeg vise at det avhenger mye av hva man gjør det til. Var faktisk på shopping også, det kommer jeg tilbake til i et innlegg under kategorien “Dagens innkjøp”.


Kaldt og forblåst ved Lona bru i dag, men hva er det som ligger på golvet der?


Etter at jeg antydet, på facebook, at jeg tenkte å ta kaffepause i busskuret ved Lona bru i dag, hadde faktisk en vennligsinnet kongsmobygg vært og lagt ut en lue til meg. Det var veldig omtenksomt, så slapp jeg ihvertfall å fryse på ørene. Takk for lånet. Bare så det ikke skal bli noen misforståelser, alle kongsmobygg er vennligsinnede.

Neste stopp var YX-stasjonen på Høylandet. Der fikk jeg fylt opp YX-koppen min, YX har ikke gått i designfella som Statoil har gjort. Alle har vel fått med seg det gryende folkeopprøret mot den nye Statoilkoppen. Det ligner på en skandale av nasjonale dimensjoner. I tillegg kjøpte jeg også sjokoladeboller av min faste ekspeditør Ingrid, også kalt Høylandets smilende rose!


Namsos er fullt av landemerker, blant de ypperste finner vi denne biten av en båt, utrolig smakfull dekorasjon.(NT antar jeg står for NOKSÅ TEIT, F til slutt kan jeg ikke skrive betydningen av her.) I bakgrunnen det nye rockehotellet.


“Alle” som besøker Namsos vil ha et bilde av seg foran “båten”.


Oppholdet i Namsos ble avsluttet med middag på byens beste kinarestaurant.

5 kommentarer
    1. Blåste lua bort på turen, Terje? Men kanskje det har skjedd noko med eigaren til lua? Er han tatt av dage, eller er han kidnappet? Det var ikkje noko blodspor i busskuret, Terje?

    2. I am now not sure where you’re getting your info,
      but good topic. I needs to spend some time studying more or figuring out more.

      Thank you for magnificent information I used to be on the lookout for
      this info for my mission.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg