Apropos spiralkonflikt

Under den pågående spiralkonflikten ved Matkroken Bogen kan jeg komme med følgende oppfølgningsreportasje. Min kone var også tilstede da jeg laget reportasjen om Mortens reservasjon mot myggspiral. Hun ble et sjokkert vitne til Torlaugs ørerøsking, og har ikke vært seg selv etter den opprivende opplevelsen mellom reolene på butikken.


Dette var situasjonen som min kone ufrivillig ble vitne til.


Det er lett å se at mine kone knapt tror det hun ser.


Her har Torlaug sluppet taket etter flere sekunders fast grep. Etter de forsiktige smilene å dømme, kan det øynes et håp om en minnelig løsning på situasjonen.

1 kommentar
    1. Ja, det er håp i hengande snøre. Det er i allefall betre å snakka saman enn å røske kvarandre i øyrene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg