Tilbakeblikk på bloggåret 3

Juli var også en måned med stor aktivitet på bloggen, derfor blir det et lite utvalg av bilder fra juli i denne omgangen.


Martin fra Matkroken Bogen ble etterhvert helt rå til å posere i moteplaggene fra Matkrokens sommertelt.


Noen av mine poseringer ble nok litt “over the top”. Det kan jeg se nå i ettertid.


Første innslag om mitt favorittbusskur kom i juli. Lona bru, det skulle etterhvert bli mer…..


I juli dokumenterte jeg også hvilken rivende utvikling det har vært på de mobiltelefonene jeg har hatt.


Jeg debuterte også som konkurranseløper denne måneden. Her et bilde fra den eneste treningsøkta foran løpet.


Jeg var også på en to dagers feriereise, og ved Røros fant jeg denne fryktelig upraktiske utedoen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg