Julekalender 18. desember

I dag er det Sissels tur igjen på julekalenderen. Jeg må dessverre si at hun har fått en lei tendens til å utfordre grensene for hva vi kan ha her på julekalenderen. Jeg føler en forpliktelse både overfor hennes mann som er kirketjener, og overfor almenheten. Derfor har jeg også i dag måttet ty til sladding for å kunne forsvare å legge ut bildene her.


Her viser Sissel fram en annen av sine julefavoritter. Ikke skjønner jeg hva denne har med jul å gjøre.


Her viser hun fram varen til en skrekkslagen kunde, Børre Skjevelnes. Selv om Børre nok er en sart sjel til vanlig, sier dette bildet alt!


Her ble jeg faktisk nødt til å sladde både varen og ansiktet til den i dette tilfellet anonyme butikkansatte.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg