Julekalender 16. desember

Dagen i dag har vært en de mer hyggelige dagene som blogger. Jeg fikk nemlig besøk av en leser som hadde lyst til å hilse på meg og dyrene. Og det var en langveisfarende gjest, helt fra Gjerstad i Aust-Agder kom Guro Vevstad. Riktignok var hun på førjulsbesøk hos sin tante på Foldereid, men jeg er virkelig beæret over at hun ville komme og hilse på. Og ikke minst ville hun treffe Morten og se seg rundt på Matkroken Bogen. Det tror jeg at Morten satte veldig stor pris på. Han har blitt veldig glad i oppmerksomheten, så jeg oppfordrer alle til å ta bilder av ham når dere er og handler på Matkroken Bogen. Send gjerne bildene til meg på facebooksiden. Så kan jeg legge ut en Mortencollage etterhvert.


Hyggelig formiddagsbesøk av Guro Vevstad fra Gjerstad. Hun har tatt landbruksutdanning, og i tillegg holder hun på å utdanne seg til vernepleier.


Morten la seg virkelig i selen for å framstå hyggelig og gjestfri når han fikk fanbesøk fra Aust-Agder.


Morten hadde faktisk gave klar til Guro, en ganske så kul Matkroken hettegenser, se på den givergleden.


Ingen skal komme og si at ikke Matkrokenklær er både stilige og praktiske.

5 kommentarer
    1. For en flott velkomst dere ga henne! Dere viser stor gjestfrihet, altså. Tenker Guro hadde en veldig hyggelig dag sammen med dere to.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg