Julekalender 13. desember

Vinneren av premien som ble trukket ut etter at vi er halvveis i julekalenderen er: Anne Lise som hadde kommentert på innlegget den 11. desember. Hun vinner englespillet, samt en remse med norske flagg og en eske antikt pakkebånd fra Matkroken Bogen. I tillegg er det også en motorsykkeltur med Morten, men den delen av premien er valgfri å benytte. Morten er en villmann på sykkelen, så dette er ikke en premie for de engstelige. Så hvis Anne Lise ikke tør å ut å kjøre motorsykkel med Morten, kan hun alternativt komme til meg å beite med kyrne en dag til sommeren.


Englespill, pakkebånd og norske flagg kommer posten til Anne Lise så snart hun har sendt meg en postadresse.


Bare de tøffeste våger å bli med denne villmannen ut på motorsykkeltur.


En dag på beite med kyrne er langt roligere enn en motorsykkeltur med Morten.

10 kommentarer
    1. Steijkji heldi eg ja 🙂 Trurkji d e heijlt låvli me æksosryp på derre farkostn, å eg e dåli t å tøgg drøv, så eg vijl ha eijn klæm åt’n Morten istan 😉

    2. Håpa eg får sjå englespelle i foill drift te sommar,bi eg lova det så ska eg lur me meg ei flask svensk glögg åver greinså 😀

    3. No vart eg gla, trur eg må gaul på svensk åt kjyrn hass Terje ettepå når flaskå e tömt 😮

    4. Tusen takk for den flotte premien som lå og ventet på meg da jeg kom hjem fra Gran Canaria i går 🙂 Krone-posen, flaggremsen og det flotte julebåndrullen (slik som jeg husker fra barndommen) har fått plass på en av “gamlehyllene” mine i entreen. Da jeg er så heldig å ha et englespill fra før, skal min datter Frida få dette. Hun har hver jul beundret mitt når jeg har montert det og tent lysene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg