Julekalender 12. desember

I dag skal dere få hilse på en av de blide og serviceinnstilte landpostbudene som kjører postruta her, og som daglig er innom Matkroken Bogen. I går var det Hall som var innom, jeg tror han heter bare Hall. Han er visstnok en av ganske få som ikke har noe fornavn. Men dette må jeg nesten sjekke opp før jeg kan si det sikkert. Hvis det viser seg at han ikke har noe fornavn, så kan vi kanskje ha en konkurranse på bloggen der vi finner på et navn til ham. Uansett er vi glade for å ha sånne flinke og trivelige landpostbud. Oppdatering: Fra flere hold har jeg blitt gjort oppmerksom på at postmannen heter Hall til fornavn. Dermed stiller han sannsynligvis i samme klasse som kongefamilien, de har jo bare fornavn.


Skrukkete strekkoder er en forbannelse for både postbud og butikkansatte.


Her kan vi skimte at Torlaug hjelper til med å rette ut skrukken, men fremdeles er det vanskelig.


Hall lar det på ingen måte gå utover humøret at strekkoden er skrukkete og gjenstridig.


Der lurte jeg deg din strekkoderakker, tenker han nok her, før han fortsetter ruta si med post til store og små.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg