Julekalender 1. desember

Under første luke av julekalenderen skal jeg gi dere svaret på et lite mysterium. Da jeg så gjennom noen bilder fra i sommer, oppdaget jeg at Morten hadde en eske på kontoret sitt. Og på den eska sto det Radar Dong, dette måtte jeg finne ut av. Morten kunne ikke umiddelbart svare på hva det var, så vi måtte undersøke nærmere hva det var i eska.


I hylla øverst til venstre lå den mystiske eska med Radar dong.

Det viste seg at det var ei dørklokke med betegnelsen Radar ding dong bell. Mysteriet løst.


Sånn ser den ut inni, i tilfelle noen lurer på det.


Morten er stolt over å ha et sånt klenodium i kontorhylla si, den er åpenbart ikke av ny dato. Morten er av typen som liker gamle ting. Vi satte batterier inn i den, og da ga den fra seg en elegant ding-dong-lyd. Kunne kanskje vært en fin premie på julekalenderen, men jeg er usikker på om Morten har hjerte til å kvitte seg med den.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg