Nye gummistøvler

I dag var jeg på Matkroken Bogen og kjøpte meg nye gummistøvler. Jeg er storforbruker av gummistøvler, derfor er jeg glad for at jeg har gummistøvelspesialisten Matkroken Bogen i nabolaget. I dag falt valget på et par Viking Forester. Dette er en rimelig og lett støvel med høye skaft. Dette er siste gang at disse støvlene står på stas, fra nå av venter en tøff hverdag.


Glinsende gummistøvel sammen med druer, epler og gulrot. Alt sammen kjøpt på Matkroken Bogen.


Undersiden av en ny gummistøvel har en helt særegen estetikk.


Selv merkelappene er lekre.


Veldig godt fornøyd med dagens innkjøp.

6 kommentarer
    1. Er storbruker av støvler selv. Ikke i timesvis daglig, men en halvtime-time pr dag, når jeg er ute og ser om/fôrer dyrene mine. Dessverre varer mine støvler sjelden mer enn 3-4 måneder, før de har lekk striper på skaftet (du vet der det gjerne blir en brett). Irriterende!
      Støvlene dine så riktig snasne ut. Går det an å få Viking som sponsor tro?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg