Dagens innkjøp, røverkjøp

Da jeg var innom Matkroken Bogen i dag, holdt Morten på å rydde i det gamle lageret. Der hadde han funnet diverse gamle varer som han lurte på om jeg var interressert i. Og når prisen var så utrolig gunstig, kunne jeg ikke si nei. Dette ble virkelig en god dag for innkjøpsbudsjettet mitt.


Fornøyd med dagens innkjøp.


Massevis av rørdeler, dette er ting jeg kan få bruk for i fjøset.


Gammeldagse krusisolatorer, disse er det nok ikke lett å skaffe i dag.


Helt ubrukt skrape for skitne kyr. Synlig lagerslitt, men god som ny.


Og sannelig fikk jeg med 10 antikke engangslightere med på kjøpet. Legg merke til at de stammer fra den tiden det enda var retningsnummer foran telefonmummeret. Riktignok var det ikke så mye gass igjen på dem, men likevel da. Jeg fikk de jo helt gratis.

3 kommentarer
    1. Skikkelig røverkjøp! De rørdelene var fine, de kan du lage stilige lysestaker av! Kretsisolatorene vet jeg ikke helt hva du kan bruke til, men tror de også kunne blitt til toppen av lysestaker faktisk. Prøv da vel! Gleder meg til å se!

    2. Hva med en konkurranse om hva man kan bruke disse til? Jeg foreslaar eggeglass for isolatorene. Passer ett telys oppi, saa kan disse ogsaa brukes til telysholdere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg