Hot stuff

Ettersom det i dag er nøyaktig 30 år siden kona mi og jeg ble kjærester, synes jeg det passer godt å legge ut de siste bildene fra helgens store fotoshoot. Hadde det ikke vært for at min kone er svært mediesky, skulle jeg ha skrevet om hvilken fantastisk kjæreste, mor, bestemor og menneske hun er. Men det kan jeg ikke gjøre da. Så da får jeg nøye meg med et bilde av oss sammen med to av barnebarna våre. Og flere bilder av meg da…..


Majestetisk utsikt, fjellene i bakgrunnen blir ofte omtalt som hornene, eller “the horny mountains” på engelsk.


Ettersom også barn leser bloggen min, ble sensur nødvendig.


Lavtflyging.


Mer som et kunstverk, eller…..?


Er det rart at jeg er stolt av disse tre jentene? Hadde vel vært veldig rart hvis jeg ikke var det.

4 kommentarer
    1. Gratulerer med jubileet!
      Superbloggeren goes Miley (og vel så det..) er virkelig ÅRETS fotoshoot!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg