Dagens innkjøp

I dag har jeg hatt besøk av DeLavals servicemann for den årlige servicen på melkeanlegget. Og da benytter jeg anledningen til å handle mye fint stæsj i bilen hans. Her får dere noen bilder av det jeg har kjøpt.


Spenefett er et must.


Fluespray er kjekt og ha. Og som blogger må jeg naturligvis ha silikonspray.


Ny pistol.


Vaskemiddel til melkeanlegg og melketank er obligatorisk.


Syntes også at jeg måtte unne meg ei ny skitskrape.


Så glad ble jeg for den nye skitskrapa.

Her er det vel at jeg skal spørre hva dere synes. Så da spør jeg om hva dere synes om dagens innkjøp. Noen som er missunnelige.

8 kommentarer
    1. Litt misunnelig på ny-pistolen…
      Silikon har jeg ikke vurdert ennå 🙂 Jeg tror silikon er oppskrytt!

    2. Silikon er jeg for gammal for. Men hva skjedde med gode gamle Spenol? Da jeg drev med melking var det Spenol som gjaldt. Og nå er det spenefett? Hm……

    3. Blir rent grønn av misunnelse. Særlig mht møkkskrapa. Den så tøff ut på nederste bildet. Har jo spoiler jo. Tipper du føyk raskt avgårde der. 🙂
      Kan jo ikke være noe kleinere jeg heller tenker jeg. Heldigvis kort vei til nærmeste Servicemann fra DeLaval. * Går for å varme opp Visa-kortet*

    4. Fikk nesten litt Harry Potter feeling da æ så bilde av dæ på skitskrapa.
      Har du vurdert å delta i Rumpeldunk??

    5. Kjøpte ikke barbermaskin da? DeLaval har mange gode barbermaskiner, hvartfall til hest 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg