Karpe-genser

Tidligere i sommer blogget jeg om at Matkroken-Morten og jeg holdt på å strikke Karpe Diem-genser til bloggens fotograf. Det var da mange som ønsket å få se resultatet når genseren var ferdig. Og det er den altså nå. Og vi må faktisk si oss fornøyd med resultatet, dere kan selv bedømme det nå. Vil gjerne ha kommentarer fra dere som er strikkekyndige.


Dette er Karpe Diem med de originale genserne.


Fra i sommer da vi benyttet en gråværsdag til strikking.


Her viser vi stolt fram den ferdige genseren.


Og mindre fornøyde er vi ikke når fotografen tar på seg genseren. Nå legger vi strikkepinnene på hylla, men det er ikke umulig at vi prøver oss på andre former for håndarbeid etterhvert.

10 kommentarer
    1. Jeg har ventet på resultatet, og må si jeg er imponert. Mønster på hele genseren og til og med mange forskjellige farger, det står det respekt av 🙂 Og så fint den passet!

    2. Genseren er kjempefin den! Men jeg er fremdeles HELT sikker på at det ikke er dere som har strikket den, er ikke så vanskelig å tenke det utifra det bildet der dere “strikker” 😉 Har noe med måten dere holder i pinnene og garnet å gjøre 😉
      Jeg strikket forøvrig den genseren til min datter til siste jul 🙂

    3. Fytti katta, så flinke dere er!!! Krevende å strikke et slikt mønster..
      Flott genser på flott fotograf :-).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg