Høst på Matkroken Bogen

Høsten er kommet til Matkroken Bogen. Tina er tilbake i Trondheim. Martin har flyttet til Namsos og begynt som sykepleierstudent. Sommerteltet med alle de fantastiske tilbudene er tatt ned. Jo, det er høst, men høsten kan jo være en fin tid også på Matkroken Bogen. Men her kommer det et lite tilbakeblikk på Matkrokensommeren.


Som sagt har Martin begynt på sykepleierstudiet, det har nok sammenheng med at Matkroken etterhvert har mange aldrende kunder. Da kan nok sykepleierutdannelse komme godt med i framtida. Mange vil nok si at å slippe Martin inn på sykepleierstudiet sammen med haugevis av 19-årige jenter, vil være som å slippe en rev inn i en hønsegård. Men det mener ikke jeg, Martin ville aldri finne på å utnytte sitt fordelaktige utseende til noe som helst. Han har nok arvet snillgener fra sin mor.


En sommerlig blomster-Morten.


Trondheim er en morsommere by nå når Tina er tilbake der.


Mye moro har vi hatt i sommerteltet, men nå må vi vente til neste sommer.


Martin er flink til å posere, tenk dere når han får på seg sykepleieruniformen……


Tina kjørte rundt med kundene i sommer, tror jeg kommer til å savne det. Og jeg blir litt overrasket hvis Torlaug hiver meg oppi handlevogna og kjører tur med meg. Men det er jo lov å håpe.

Dette var noen glimt fra Matkrokensommeren, det har vært mye moro. Men jeg kan love at vi skal gjøre høsten morsom også. Kanskje graver vi fram nye skatter fra lageret?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg