Dovre-løpet

Jeg har blitt invitert til å delta i noe som heter Dovre-løpet. Det foregår ikke på Dovre, men derimot på Rørvik i Vikna, helt ute i havgapet. Jeg har nesten bestemt meg for å delta, langt inni meg et sted er jeg jo idrettsmann. Så en sånn mulighet må jeg jo bare gripe. Derfor har jeg i dag begynt å trene meg opp til løpet, det er jo ikke før på fredag det arrangeres. Jeg gjør for ordens skyld oppmerksom på at det kun er treningsantrekk jeg opptrer i på disse bildene. Foretrekker også å trene med Muckboots, da føles det mye lettere når jeg snører joggeskoene i forbindelse med konkurranse. Eller ikke snører da, jeg foretrekker som noen kanskje vil huske, joggesko med borrelås. Lisser er noe dritt, det er nesten et livsmotto for meg. Og det forekommer meg også veldig gammeldags og da. Men som sagt, konkurranseantrekket vil nok framstå som langt mer sofistikert enn dette da. Løpet foregår under Rørvik-dagene, og må vel sies å være høydepunktet under disse dagene. Selv om Kaizers-konserten kvelden før, samt Sommeråpentsendingen samme dag som løpet, også vekker en viss interresse. Jeg har billett til Kaizers altså, bare så det er sagt.

Viktig å teste ut forskjellige løpeteknikker under trening.

10 kommentarer
    1. Fantastisk stil! Er den tresteginspirert? Ser meste ut som du svever med god armføring. Imponerende.

    2. En mann i sin beste alder som har løpetid… Slett ikke å forakte… 🙂 og stilen er bare rå!!!

    3. Heei!
      Jeg har to spm som jeg tror ingen andre bloggere kan svare på..
      Hvor høyt celletall må det være for at det ikke er elitemelk?
      Og hvor mye verdi er det i ei melkku? Altså hvor mye tap hvis man mister ei?
      Håper på svar 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg