Utmerkelser

Når man har blitt så gammel som jeg har blitt, er det naturlig å innimellom oppsummere livet til nå. Nå skal jeg foreta en oppsummering av priser og utmerkelser jeg har blitt tildelt.

I 2005 ble jeg tildelt Revyprisen for beste fantasi av revygruppa i UL Fønix. Dette er en pris som henger høyt, og som jeg er veldig stolt over å ha fått.


I fjor sommer ble jeg kåret til Månedens mann av Reform, ressurssenter for menn. Først trodde jeg at dette var en bra ting. Men da jeg var med på Sommeråpent på NRK1, fortalte jeg om kåringen til Dagfinn Lyngbø og Ingrid Gjessing Linhave. Og de holdt på å le seg ihjel av det. Så da ble jeg veldig i tvil om dette var så mye å skryte av. Derfor har jeg ikke markedsført meg så mye som Månedens mann. Årets mann derimot, det hadde vært noe det. Men helst ikke hos ressurssenter for menn.


Først bare lo hun av det jeg fortalte, om at jeg var Månedens mann altså.


Så så hun at hun egentlig ble kvalm av å tenke på det.

Ja flere priser og utmerkelser har jeg vel egentlig ikke fått.

4 kommentarer
    1. Det sjer vel litt ut som du har ei morfinsprøyt i høgerhainna…ho Gjessing Linhave sjer litt dopa ut på bilde #2!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg