Hagestell

Hagestell er en kjær hobby for meg. Foreløpig har jeg bare en busk i hagen, en tuja jeg fikk i 1995. Denne har jeg stelt med helt siden den gangen, men i år har den vært litt pjusk. Mye av baret har blitt brunt, eller kanskje er det heller beige. Dette synes jeg ikke er så veldig pent, og jeg har virkelig vridd hjernen for å finne en løsning på problemet. Og løsningen lå faktisk snublende nær. Med en grønn tusj og en god porsjon tålmodighet regner jeg med å løse fargeproblemet i løpet av den nærmeste framtid.

Ikke så veldig friskt utseende.(Jeg mener tujaen selvfølgelig)

Billig og god løsning på problemet.

Jobben er påbegynt.

Slik gjøres det, eksempel på hvor genialt og enkelt det er.

Nesten ferdig, meget bra resultat.

5 kommentarer
    1. En rekke tujaer har i vinter gjennomgått forvandlingen fra den vanlige grønne tujaen til den langt mer eksklusive bronsetujaen. Det er liten grunn til å dekke den flotte bronsefargen bortsett fra å unngå å gjøre naboer misunnelig over den flotte bronsetujaen din.

    2. Dette må jeg pröve på blå- og tyttebaersriset hjemme. Det var sol men fortsatt frossent i bakken langt inn på våren, og de dumme baera skjönte ikke at det ikke var flytende vann å få. De prövde å vokse allikevel, og nå er allt like brunt som thujan din. Planter er så utålmodige.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg