Flyktig kjendisstatus

Sto på trykk i Norsk Landbruk 17. januar 2013.

 

I sommer gikk jeg rundt og var sikker på at jeg hadde blitt kjendis. Etter en rekke avisoppslag om Terjes Superblogg mente jeg at jeg hadde grunn til å tro at kjendisstatusen var klar. Ikke minst etter tre opptredender på NRK1, Dagsrevyen, Sommeråpent og Førkveld, mente jeg at jeg hadde grunn til å tro at jeg hadde blitt kjendis. Jeg skrev autografer og stilte opp til fotografering sammen med fans. I det hele tatt så kjendisframtida lys ut. Stor var min forbauselse da NRK ringte og spurte om jeg ville være med i underholdningsprogrammet De ukjente. Og det som en av DE UKJENTE, ikke som deltaker på et av kjendislagene. Wtf lissom, jeg ukjent? Men jeg måtte snart bare innse at kjendisstatus er like flyktig som snø ved St.Hans. så jeg bet i det sure eplet, og stilte opp i programmet, og nå var rollene byttet om. Denne gangen var det jeg som stilte opp til fotografering sammen med kjendisene. Sånn kan det gå!

 


En ekte kjendis, flinke morsomme Nadia Hasnoui.

Ferdig sminket og klar til opptak.


Alle de ukjente like før opptak.

To kjente, og i midten en glemt.


Etter opptak, det ble en liten fest.



7 kommentarer
    1. Hei, vil bare tipse deg om 30 day challange. Du finner oppsettet på fotballfruen, Ida wulf og sisteplass 🙂

    2. Jeg så deg, og tenkte: Han der er det noe kjent med…
      Og så kom jeg på hvor jeg “kjenner” deg fra. Så jo da, litt kjendis er du! 🙂

    3. Så på programmet jeg og, og tenkte at han der var det noe kjent med. Kom på hvor jeg hadde deg fra etterhvert 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg