Nye poser på Matkroken

De som fulgte med på bloggen i fjor sommer, husker kanskje at jeg har et spesielt forhold til plastposer. Og særlig poser fra Matkroken. Og siden sist har det skjedd spennende ting med Matkrokenposene. Ikke bare har de skiftet design, de har også blitt mye lettere å bære. Hva det er som gjør det vet jeg ikke, jeg mistenker at det er nanoteknologi. For forskjellen er påfallende. Denne dokumentarreportasjen gjorde jeg tidligere i dag hos Matkroken Bogen.


Ny type pose til venstre, gammel type til høyre.

Havsalt er veldig tungt, og jeg bruker mye salt både til å strø i sårene, og til å ha i grøten. Her putter jeg salt i gammel pose.


Som dere ser er posen tung å bære, og holder på å ryke.


Her putter jeg saltet i en pose av den nye typen.


Og posen blir lett å bære, og det er heller ingen fare for at den ryker.

14 kommentarer
    1. vedunderpåsså!!!
      Men her var mye snakk om de gamle posene som nesten ryker. Hvordan smaker egentlig røkt pose fra Matkroken?

    2. Hahahaha, nei, lol. Der ga du meg et stort smil og en god latter. Håper du får noen sponsorer i år og gir vekk noen plastposer! 😉

    3. Så glad for at du er tilbake! Har håpet på det siden du sluttet. Du kjører vel i gang en spørsmålsrunde eller videoblogg snart?

    4. Fantastisk at du er tilbake. Bloggen har ligget som en snarvei på skrivebordet og jeg hadde egentlig tenkt å slette den. Skulle bare ta en siste titt, og jaggu. Det var du igjen gitt 🙂

    5. Science på høyt nivå her. Syns du skal forske litt videre på hvorfor den nye posen er lettere å bære enn den gamle. For meg, som jo ikke har prøvd posene, ser de helt like ut utenom trykket på posen, så jeg forstår ikke hvorfor de oppleves forskjellig. Dybdeforskning er ønskelig. Takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg