In Haugesund

Superbloggeren selv er for øyeblikket i Haugesund på filmfestival så blir ikke blogging før tirsdag. Har hørt snakk om at han storkoser seg og synes det er dødskult å bli kjent igjen av folk. Så ser dere han, gå gjerne bort å hils – han digger det. Når det er sagt så er blogginga så som så fordi jeg, fotografen bor nå på hybel 14 mil unna superbloggeren. Men på tirsdag er han som sagt på plass hjemme igjen og da kommer det konkurranse her på bloggen med KULE premier. Følg gjerne med – og del innlegget videre via “liker”-knappen nederst på innlegget. Hvis dere ikke har fått det med dere, er det fotografen Frida Isadåra som skriver dette. Bildet har jeg fått tilsendt på mobilen, og kvaliteten er nokså dårlig fordi mine foreldre holder fortsatt fast på at gamle nokia med taster på er best. NESTE MANDAG ER VI FORRESTEN Å SE PÅ NRK1 IGJEN – MER INFORMASJON OM DET VIL KOMME.  Med dette ønsker jeg dere en flott kveld videre! 🙂 

16 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med de voksne. Telefoner ringer man med. Fotografiapparater tar man bilder med. Å ringe med fotoapparatet er bare tull jo! Telefoner skal naturligvis ha taster, men aller helst tallskive til å slå numrene med – nemlig.

    2. Så kult at Terje er i Haugesund på filmfestival! Jeg er sikker på at mange “kjendiser” der kan ha veldig godt av å treffe ham, og ikke minst å lese bloggen hans. Håper fotografen trives på hybelen sin, men at hun fortsatt har gode ideer til blogg-tema.
      Gleder meg til ny konkurranse, og ikke minst til å se dere på tv igjen neste uke, kuuuult! Veldig bra at Terje skal på tv igjen, spesielt siden dagens mobilbilde er så elendig at det gjør skam på Terje som er såååå søt. Håper han koser seg på festivalen – juhuu:-))

    3. Bra at det ble oppklart så slipper jeg å sjekke ti ganger for dag om det er kommet nye innlegg. Kos deg i Haugesund 🙂

    4. Håper han koser seg i Haugesund. Fint at vi fikk vite hva som skjer. Det er flotte fotos du har tatt. Koser meg både med bloggen og de flotte bildene. Håper du trives på hybelen. Hilsen Helen

    5. jeg vil bare si takk. takk for en fantastisk blogg. takk for all latteren, for all kaffien jeg har svelgt vrangt fordi jeg knekker sammen av latter. En såpass deppressiv blogger som meg syns alltid det er godt med blogger som din. Selvom det egentlig ikke fins noen make. Så ja, jeg vil bare si takk, og stå på videre. Du er en hverdagshelt ! (med fantastiske støvler!)

    6. Når du er i Haugesund dra over til Karmøy (En øy på Sør/vest-siden) Et helt nydelig sted der en helt nydelig person bor (meg)^_^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg