Drittkommentar.

I dag har jeg fått en drittkommentar på bloggen min. Tydeligvis noen som er sjalu for at jeg er på bloggtoppen i Nærøy. Og så sier de at jeg tror at jeg er ei jente på 14 år, og at jeg er en gammel mann. Nope, jeg tror ikke at jeg er jente på 14. Ok, jeg er 49, men det er ikke gammelt, så f**k you. Det som du kanskje ikke tenker på er at 49 er en sårbar alder, og at jeg kan få problemer når jeg får en sånn drittkommentar. Tenk, jeg ble så deppa av det at jeg ikke orker å bruke kniv når jeg skal smøre og dele brødskiva. Og da må jeg bruke skje, og det blir et fu**ings klin og søl. Og det er din skyld, håper du sover godt etter dette, selv om jeg tviler på akkurat det dah!!!

119 kommentarer
    1. Det er jo sant at ingen skal komme med drittkommentarer men at du bruker en sje og smører skyven din og tar ekkle bilde av den brød skiven på en blogg! da tenker folk bare Okei??

    2. Pliiis da terje, ikke slutt å blogg, bry deg heller om de positive kommentarene! vær så snill, du er min favorittblogger 🙁

    3. Skjønner ikke de som i det hele tatt gidder og skrive stygge kommentarer! Få dere ett liv…ps. nice blogg 🙂

    4. Drit i drittkommentarer, lettere sagt enn gjort (det vet jeg alt om), men prøv :).. Det er de som ikke har et liv, og en blogg er noe man lager fordi man selv vil det, og ingen kan bestemme om hva et menneske skal legge ut på SIN blogg 🙂 .. og derfor mener jeg at de kan også drite i disse teite og patetiske kommentarene i tillegg..
      Men kunne du ha hjulpet meg med en ting? Vet ikke om jeg har spurt før, men da spør jeg hvert fall igjen. Trenger å dele et innlegg jeg skrev for noen få dager siden, det er et innlegg som for meg er veldig viktig å få delt. Det er litt av min historie om mobbing, har mye mer jeg kunne sagt, men tok bare å plukket ut noe når jeg først var i gang. Brukte lang tid for det var utrolig vanskelig for meg. Dette er for å kunne vise andre hvor slemme folk kan være osv. og kanskje få folk til å forstå at mobbing er absolutt ikke kult og kunne se hvordan det kan ende osv. Hva det medfører på en måte hvis du skjønner.. Ingen press, helt frivillig :).. http://linnpuus.blogg.no/1339361372_du_er_stygg_feit_og_b.html

    5. Serr! De med drittkommentarer er LOL azz!! 🙂
      Skjønner de ikke at 50’åra er litt sensitivt eller??

    6. PS/ Syns det står respekt av at du holder deg til Lavkarbonade-dietten din i sånne vanskelige tider! Lett å ty til maten, men du er sterk og super fit! 🙂 Mer Nugatti!!

    7. Du suger til å blogge,er du homo? merkes sånn,for du er femi ass! taper! sikker på at du har ingen ting å gjøre! DU SUGER! LOL!

    8. suger, taper å LOL sjøl du! herre e d bæste bloggen EVER :=) stå på terje, å ikke ta deg ner a kommentaran du 😉

    9. Stå på bloggern. De som ikke liker denne bloggen har dårlig sans for humor og kan finne seg noe annet å gjøre!

    10. Hahahahahahaaha, seriøst det beste jeg har lest på lenge! Haters gonna hat, lovers gonna love! I love you! <3

    11. Er ganske så morsomt at enkelte tror denne bloggen er seriøs. Det tragiske er at andre slenger drit. Skjønner ikke helt hvorfor de gidder bruke tid og krefter på den slags. Hvis man virkelig misliker så sterkt det som står på bloggen, kan man jo bare finne seg en annen blogg. Så enkelt er det! Jeg derimot, liker denne bloggen veldig godt. Er så morsomt, måten du skriver på og bildene. For å si det på godt fjortis-språk: det er sykt lættis!!

    12. Det er seriøst MANGE fjøsnisser der ute, som ikke eier humor, om den så hadde bitt dem i rævva. At folk ikke skjønner og ser humor og selvironi i innleggene og bildene dine, er nesten sjokkerende og det er på grensen til at vi bør rope varsko på vegne av menneskeheten. Til alle dere små low-lifes som kommenterer crap ANONYMT – DET er står sjeldent respekt av sånt.. Sett igang å blogg eller gjør noe kreativt med livet selv – om dere tør!

    13. Kan du få deg sånn knapp sånn at man kan dele på facebook det du blogger?? Det ville vært stilig!

    14. Fatter ikke! Om dere syns bloggen er bare dritt, så hvorfor lese den da ?? Spar dere 🙂 synes bloggen er kul jeg 🙂

    15. Fy fasiken heller. Nå har jeg nettopp ødelagt store deler av dagen min ved å tvinge meg til å like en halv brødskive med marmite på. Det gikk ikke så bra, det smakte faktisk så vondt at jeg pådro meg en mild hjerneskade, men det at denne bloggen har fått en drittkommentar satte meg i såpass mental ubalanse at jeg begynte å tygge på den andre halvparten av skiva også. Folk må tenke seg før de begynner å slenge rundt med slik eder og galle, for slike ord kan ha store konsekvenser på folks liv (med folks liv, så mener jeg mitt liv). God bedring!

    16. OMG!
      Hva er vits å skrive stygge ting om han?!
      Kan ikke dere frekke bare holde en jæwla kjeften igjen?
      Bloggen hans er kul! Ok?
      Dere tror dere blir så innmari kule av å skrive dritt til andre, men dere er faen meg ikke tøff til å skrive hva dere heter engang, skjuler dere bak navnet “anonym” eller “helt blankt”. For vet dere hva? Dere tørr ikke! Lett for klar’a. Dere hakker bare ned på andre som ligger øverst, eller langt opp. Det har ikke dere noe med heller om han vil være homse eller hva han vil. Hans liv. Dere trenger ikke å mobbe folk. Kanskje dere blir homo/lespe en dag. Det er ingen garanti! Skal vi si dette til dere da: “Er du homo/lespe eller? ÆSJ!”. Hadde det vært så jæwlig hyggelig eller?
      Så hold kjeft! Blogger er veldig bra til å ligge på første plass. Bra jobb, Terje! Du fortjener det! Stå på! :))
      Mvh- Sol 🙂

    17. Det finnes tydeligvis mange fjortisser som leser bloggen din som rett og slett ikke skjønner hva du driver med. Og hva kan man forvente? De er tydeligvis alt for unge til å skjønne hva ironi, sarkasme og satire er. Men å slenge med leppa, det får de til. De bruker ikke hodet rett.
      Dette er jo nærmest genialt! Utrolig morsomt å lese en blogg som totalt gjør komedie ut av det meste som blogges av andre. Stå på Terje, håper du koser deg med all bloggingen 🙂 og drit i de som spyr syre på det andre driver med, de er bare misunnelig fordi du får oppmerksomhet og ikke de 😉

    18. Kom over bloggen din i dag, smiler og ler! Helt fantastisk! Dette innlegget er favoritten blandt de jeg har lest 🙂 Stå på!

    19. Jeg ler godt når jeg ser kommentar seksjonen. Fjortisjentene er helt fortvila og forvirra.
      At folk ikke eier vett nok til å gjenkjenne satire når de ser det.
      Dette sier bare litt om det generelle IQ nivået blant bloggere og deres følgere.
      Dumme som brød hele gjengen.
      Feteste bloggen jeg har vært innom, det er sikkert.

    20. Ja, som flere av oss “litt eldre” skriver over her; morsomt men og litt tragisk at mange av de unge som kommenterer innpå her faktisk ikke ser ironien og sarkasmen du bruker. Råkul humor, beste jeg har lest på lenge. Videosvarene gadd jeg dessverre ikke se, var litt langdrygt. Får spare de til “senere”, kremt. Har jo merket at det ikke er lett å bruke humor i mange situasjoner, alt for man ge som tar ting for seriøst. Nett-troll finnes det og mange av, slike som bare spyr edder og galle utover alt og alle, uansett innhold. Om disse hadde blitt tvunget til å kommentere under fullt navn, hadde man kanskje kunnet begrense hetsingen. At “homo” brukes som skjeldsord f.eks er jo veldig sårende for mange. Disse som skriver slikt tenker ikke på at kanskje bestekompisen, eller en bror til og med, kan ha denne legningen. Og nei, for ordens skyld, dette gjelder ikke meg 😉
      Uansett; svært god blogg, digget både “angrepskatten” og “motorsykkeltøffingen”, keep up the good work.

    21. Hhahahahhaa, tror jeg dør, konge!
      …”Nei ikke tenkt på de dritt kommentarene du får, de som skriver sånt til deg er bare fordi de er sjalue..” Hahahah!=D
      Du gav meg en god latter her:-) Hold bloggen din oppegående:-) Gøy å lese.. hohoo

    22. Hahaha, dette må være det morsomste jeg har sett på lenge! De som ikke forstår humoren med dette kan bare drite i å kritisere og heller finne seg bedre ting å gjøre.
      Kort sagt; Genialt!

    23. Er homo unormalt ? NEI! Det er faktisk NORMALT!
      Og til dere som skriver stygge komentarer til denne komikeren;
      Get a life! Dere skjønner ikke hvor morsom han er!
      GRATIIS ! Du ble akkurat min favortitt blogger !! Ler meg halvt ihjel når jeg leser dette innlegget om og om igjen xD

    24. Bloggen din er helt genial! du virker som en topp fyr! 🙂 de som virkelig bruker tiden sin på og kommentere slike patetiske kommentarer, er bare noen sjalue krek! du må ikke bry deg om det, ikke tenk et sekund på det! bloggen din er fantastisk og du er et bra forbilde for alle der ute! :’D

    25. Ser du har skrevet litt om mote. Her kommer et interiørtips. Du har en laminat benkeplate på ditt kjøkken med laminatkant. Jeg vil bare tipse om at når du bytter ut den plata en gang i fremtiden, så er det lurt og be om en ABS-kant! 😀

    26. hahhahahah, du er drit kuul!! sykt bra humor:D teit at folk slenger dritt till en så kul fyr som den kule bloggen!

    27. Slike bloggere trenger vi mer av! Er glad for at en med skikkelig humor kan være på topplista! Er dritlei av de andre toppbloggerne nå XD Stå på, du er kuul!

    28. HERRRRLIGG!!!! Hele greia 😀 Oppdaga den først i dag og har lest det jeg har funnet 😀 Fæntæstisk!

    29. hahah, genialt 😀 men som noen over skrev, blir litt overraska over at folk ikke forstår ironien 😛

    30. Du terje?
      håper du leser denne komentaren.
      for jeg vil hjelpe deg.
      Du tar vare på IP-adressene til de negative komentarene
      så hvis de gjentar seg,
      så anmelder du dem 🙂
      ingen har rett til å prøve å ødelegge for deg!

    31. Måtta ha fått ti dennan som bærre sett å e støgg i kjæftn. Vess dæm syns henne e så ferbaska dåle blågg så trøng dæm no faan itj å lesa den heilljer da. Makan.. Boint ihop d, slå ihjel d å skøt d feinnj d spre sæ. Stå på!! Henne like vi. Drit bra blogg

    32. Hahaha, tror jeg har dødd så mange ganger i løpet av tiden jeg har lest bloggen din at jeg ikke har så lang tid igjen å leve… Super blogg, kjempemorsom! Digger deg Terje 😀

    33. første gang æ e inne på bloggen din(Den e drit bra;))og nu e æ fast læser.Førstår ingen at det e såranes å få drttkommentara det går ut åver ALLE. PS:æ elske rosa/lilla fargen på bloggen;)

    34. Du er nødt til å tolorere og akseptere at ikke alle av dine tusenvis av lesere liker akkurat din blogg. Så bruker du energien din på et helt innlegg, og sløsing av nugatti, det er litt av en energibruk på å tilfredsstille de som skriver drittkommentarer.
      Dette er ikke en negativ kommentar. Dette kalles konstrukiv kritikk.

    35. Stå på, du ser jo raskt på kvaliteten på kommentarene (innhold, rettstaving, saklighet) at alle med noe i hodet elsker bloggen din 🙂

    36. Jeg syntes du skal drite i de alle dritt kommentarene, har lest innleggenes kommentarer. Her var det også dritt. Dere som skriver så stygge ting har lite liv! Det dere skriver sårer bloggere! Inkludert Terje. Hva hadde dere som har så mye imot han følt hvis andre var sånn mot dere?! Få dere liv og slutt og være så frekke! Kritiser heller noen som er som dere selv. Takk for meg. Håper dere har en god følelse av og være sånne folk.

    37. De som skriver sonnt er sjalu, og de tror dem er så <>som kan sitte bak ps skjermen å skrive så “TØFFE” komentarer!!! +At de vill bare ha oppmerksomhet!
      Men d eneste dem får er NEGATIV oppmerksomhet, og komentarer som tyderligvis er nødvendige for at de skal forstå at sonnt gjør man bare ikke! Og d er helt rart at dere ikke gjør d! Fordi dere er ikke 3-4 år gammle som sitter på Mac’n og skriver stygge komentarer til en mann på 49 år!!!
      Kan dere ikke bare kutte ut d der med 1 gang!
      Har dere ikke noe annet og finne på, en og sitte å lese blogger for og finne ut av om den er bra eller dårlig! For så og sitte å skrive dumme komentarer på en blogg, vor en mann bare er humoristisk, og “tøff” som vill skrive en blogg!
      humoristisk!
      (Men bare drit i dem Terje) ! Du er tøffere

    38. Kan jeg faa sporre.. HVORFOR I H+LVETE er han “homo og suger osv” naar han ligger paa toplista i hele norge?!?!?!?! Terje!! fuck i de stugge kommentarene! Du har Norges beste blogg omtrent!! Fortsett med det som gjor deg glad!

    39. hahahahaha, du er rå!!!! Er ikke rart du må trøstespise om du får drittkommentarer. like før det blir prozacom dette skal fortsette, og “serr kjipern” å dele nugattiskiva med skje ass!!!

    40. Ha ha ha nå har du nok gjort som fotballfruen og mannen, lagt inn masse kommentarer selv……….det er sikekrt lurt, vekker litt oppsikt med så mange kommentarerer, og så mye dritt…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg