Jeg, en pinsevenn.

Pinsen er den høytiden jeg setter mest pris på. Julen syns jeg lett blir for glorete, og i påsken syns jeg kyllingene er for små. Til pinse har de derimot vokst seg store og fete. Her ser dere pinsemiddagen vår, kyllingfilet og ribbeskiver av pinsekyllingen vår. Jeg synes også det er hyggelig å pynte pinsebordet litt ekstra. Her har jeg brukt friske kvister av rogn i tillegg til pinsesteinene som har vært i familiens eie i flere generasjoner. Poenget med pinsesteiner er at de verken må være for fine eller for stygge. De skal lissom bare være der uten å trekke oppmerksomheten bort fra de andre dekorasjonene. Anyway, hele familien er veldig glad i disse steinene, det er stor stas når jeg henter de fram til pinse. Alle får lov til å ta på dem, kjenne tyngden i hånda og nyte synet av dem denne ene dagen i året. God pinse, og husk; take care of your stones.



9 kommentarer
    1. Ja, du Terje, du Terje; kjempeartig å lese bloggen din. Må bare bli i godt humør av den, god underholdning med snert!

    2. Du er så morsom! Jeg er også en pinsevenn, bare så du vet det :))
      Tenkte det var nyttig å vite.
      PS: Holdte på å skrive hvite i stedet for vite, hihi

    3. Her sitter vi to venner, Carita og anonym og ler oss ihjel.. du er morsom, hadde du vært min bestefar, ville jeg elsket deg alt jeg kunnet, men det gjør jeg uansett med alle jeg er i slekt med.. Verdens kuleste rosablogger, så deg på tv på Sommeråpent!
      Du er så morsom at jeg snart pisser på meg..

    4. Kjempe kul blogg 😀 Du har kommet på tv 2 ganger 😀 Håper du kommer flere ganger ! hils meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg